KarlDansk - Staff klage!

102 views
Discord-Navn: Legende//Mikas (Ved ikke hvorfor mine tags ikke virker lige pt)
Hvem vil du klage over: Karldansk
Hvad gjorde staff-medlemet som var forkert: Han vælger at drille Dark, Bruger voice changer.. syntes ikke helt der er andet at skrive!
Har du et bevis (Helst video): https://www.dropbox.com/s/ix6043zspbwirxe/2018-05-12%2001-19-51.flv?dl=0 (Ved godt jeg er høj men hvis man hører godt efter kan man høre hvad han siger)

For mere info skriv PB på forum! :)

-Nekato

-rep -rep -rep -rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep
du lavede den kun fordi det ikke hjalp at fedte for Karl.
og gøre nar vil jeg nu ikke kalde det? han siger bare han vil genere Bailey? altså prøv selv at hør godt efter som du skriver?

​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep ​​​​​​​-rep
​​​​​​​

Afvist!
                                                                                           Vi føler ikke at grunden er god nok  

Dtvex
                        STAFF - LEDELSEN
Reply